Friday, February 18, 2011

Poster PRU Kami Dah Siap!



Beres....
Poster PRU untuk kami sudah siap dicetak
Dah pun dilonggok di merata-rata
Siap untuk ditampal dan ditempek
Yang bestnya...
Poster ini free...
Kah... kah... kah...

15 comments:

Anonymous said...

dah memang pemecahbelah pon..

kepalabotolcocacola said...

ha3.. ni salah satu propaganda org pnakut.. duk reti sebar surt layang mcm ni jaa.. tu ja ka yg hampa bleh buat?? wei, mai aku nak habaq, ni budak tadika pun boleh buat laa.. setakat print, pastu fotostat byk2, pastu, buang merata-rata.. aku rasa perangai b*bi pun lagi elok drpd hampa yg buat bnda ni.. sekurang-kurangnya binatang tu tak tabur fitnah merata-rata.. walaupun b*bi tu haram dalam islam, tp dia x buat benda haram mcm yang hampa duk buat ni, fitnah merata-rata... dah laa x reti nak jumpa face-to-face, pastu sebar surt layng x tentu hala pulak.. wei, hampa buat mcm ni bukan org benci kat ustaz zol, tp depa lg benci kat orang yg buat benda ni.. dan aku pasti depa maki hamun hampa kot belakang.. kalau hampa sebar benda ni kat orang ramai, lg laa byk doa yg x elok yg org doa kat hampa... kalau orang duk kata, " b*bi betoi laa sapa yang buat benda ni,"... ataupun, " cis, perangai mcm haram laa sapa yg sebar benda ni,"... kalau 1000 orang kata benda ni, mmg sah laa hampa akan jd mcm apa yg depa kata tu.. xpa ustaz zol, orang yg dianiaya doanya dimnakbulkan.....

kepalabotolcocacola said...

nmpaknya bisa ustaz zol masih kuat menyengat.. sampai orang tu punya laa takut nk jumpa face-to-face kata dia x puas hati.. ha3.. nmpknya PRU lmbt lg pun dh ada org undi.. bagos2.. tp, mai nak habaq, 1 undi tu lebih berharga drpd segunung emas... huahuahuahuahua

angkasanuri said...

Pas Perlis pun sama macam Pas Melaka di PRK Merlimau banyak bahan kempen seperti bilboard, banner, risalah dan poster ada orang bermurah hati tolong buatkan...

Anonymous said...

Org yg guna taktik ni, adlh org yg "KALAH" berhujjah...dan pastinya yg buat poster ni adlh penyokong PAS (hrp2 dia bkn ahli PAS,tp klu yg buat tu ahli,maka musibah sdg melanda jamaah PAS Perlis)

Saya mcm blh agak ja sapa yg buat poster ni.hahahahaha rahsiaaaa dulu,biaq suprise dpn mahkamah robbul jalil...

Buat ust Zol,jgn bimbang... selagi niat ust baik,pasti Allah akan bantu...teruskan ustaz..!


Ahli PAS cawangan #$%^&$#@)(*^&* Perlis.

Anonymous said...

Patut sangatlah rakyat benci PAS dan PKR ini, lihatlah kelakuan mereka, cakap tak serupa pengajaran yang Allah tunjukan melalui Rasul nya Muhammad.

Anonymous said...

tak ke mana la ustaz kalau perangai begini masih ada dalam diri orang kita (perlis)..malu jamaah ja kalau ya pun, jumpa terus cakap mana tak kena, puas hati, bila macam ni, teruk sangat la..segan nak guna ayat kasaq...

Gedung Akal said...

Kah..kah....Melayu dan Islam sama saja...songkok dan kopiah sama saja...dua2 guna pendekatan sama..macam cina dan paria yang tak potong lancau..kah...ka..kah.. sama-sama mangkok...poyo.. abis apa lagi yang boleh dikatakan kalau begitu sikapnya?

Anonymous said...

macam mana kalau perbuatan ini datangnya dari musuh2 PAS??? mungkin mereka yg lakukan semata2 utk pecah belahkan PAS Perlis... biar masing2 saling tuduh menuduh sesama sendiri

Anonymous said...

pas semakin hari semakin bodo. kenapa? ada pemimpin taraf wali pun sebab nak kaya sendiri

sampai bila ostad pas nak menipu rakyat dan diri sendiri?

no more pas

Anonymous said...

rasanya geng2 pemimpin pas perlis jugak la yang dok buat keja bodo macam ni. akai tak dak laguni la bila pi mengaji pun tak habis balik mai dok kondem orang macam2. sape la yang pi angkat jadi pemimpin pas perlis. ke sebab dia ade kereta besar dan banyak duit. tu pasal bleh jadi pimpinan pas perlis. sampai kiamat pun tak akan memnang punya pas perlis ni. tak ade beza pun umno dengan pas di perlis ni.

baginda® said...

kahkahkah gua sokong lu!

Zolkharnain Abidin said...

Untuk semua pengomen,
Kerja ini dibuat oleh orang PAS. Bukan orang biasa PAS, mengikut klu yang ada, dibuat oleh pimpinan PAS peringkat negeri Perlis. Tak apa, sampai masanya saya akan 'selak' dan 'londeh' orang yang buat kerja tak masuk akal ini. Tunggu.....Orang itu namanya bermula dengan huruf...ehem... ehem...

Anonymous said...

mungkin kerja puak2 syiah dalam pas perlis kot...?

Anonymous said...

saya cabar jika benda ini betul tolong dedahkan... jika tidak semuanya dusta belaka... jangan biarkan org macam ni ada dalam PAS Perlis